۲۴ ترفند بسيار كاربردي در نرم افزار ورد

۷۸ بازديد

 ۱-محتويات سربرگ file در نرم افزار هاي Microsoft word / excel / word و … چيست؟

اين قسمت شامل گزينه هاي New، Open، Save، Save As، Print، Share، Export، Close، Account، و همچنين شامل گزينه هايي است كه به ما امكان مي دهد تنظيمات پيش فرض اكسل را تغيير دهيم.
 
نوار ابزار quick access چيست؟
دكمه هاي Save، Undo و Redo براي سهولت كاربر در اين نوار ابزار قرار دارند.
 
چگونه مي توان نوار ابزار quick access را سفارشي كرد؟
بر روي پيكان سمت راست نوار كليك كنيد
يك ليست كشويي باز خواهد شد
با زدن تيك، گزينه هاي دلخواهتان را انتخاب كنيد يا در صورتي كه نمي خواهيد نمايش داده شوند تيك آنها را برداريد.
۲-  ribbon در مايكروسافت آفيس چيست؟
ribbon ها به يك سري سربرگ ها كه از Home تا View چيده شده اند گفته مي شود.
 
MS word components يا Groups
هر ribbon شامل تعدادي كار اساسي است كه معمولاً آنها را group مي ناميم.
 
با كليك بر روي HOME، دسته اي از group ها شامل “Clipboard” ، “Font” ، “Pargment” و” Styles” را خواهيد ديد.
 
۳- سربرگ HOME
HOME نواري است كه حاوي “Clipboard” ، “Font” ، “Pargment” ، ” Styles” است. Clipboard اولين Group در نوار HOME است و داراي دستورات CUT ، COPY ، PASTE ، FORMAT PAINTER مي باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.